• サイトマップ
  • 携帯サイト
  • English
  • 中文
  • 한글

文字の大きさ・色合い変更

  • 音声読み上げ
  • ふりがな表示

お問い合わせ・ご意見 inquiry/Opinion

  • トップページ
  • 暮らし・手続き
  • 防災・生活安全
  • 健康・福祉
  • 子ども・家庭・教育
  • 環境・まちづくり
  • 産業・文化・観光
  • 区政情報
  • 子ども・子育て
  • 高齢者・介護
  • 障害者

現在のページ:トップページ > 区政情報 > 各種広報媒体・報道資料 > 広報紙 > Minato Monthly > Minato Monthly, November 2016 > Announcement of Welfare Benefits | Minato Monthly, November 2016

マイページ

使い方

あなたの好きなページが登録できます

マイページの機能は、JavaScriptが無効なため使用できません。ご利用になるには、JavaScriptを有効にしてください。

ここから本文です。

更新日:2016年11月1日

Announcement of Welfare Benefits

Application forms for Temporary Welfare Benefits and Temporary Welfare Benefits for Recipients of Disability Pension and Survivors’ Pension have been sent to to eligible residents. The application is due by January 13.

Application method: Fill in the form and attach all required documents, personal ID documents and bank account information. Please send the documents via postal mail using the enclosed envelope or bring them directly to any Minato City service counter.

Application period: Shiba Regional City Office: Until January 13, other regional city offices: Until November 30. Weekdays: 8:30 a.m. to 5 p.m. and by 7 p.m. on Wednesdays, except Daiba Annex.


Inquiries

Temporary Welfare Benefit Subsection

Tel: 03-3578-2846

よくある質問

「よくある質問コンテンツ」をご活用ください。 よくある質問入り口